Оплата і доставка
Доставка:
Самовивіз
(Nanoshki)
Безкоштовно. Адреса: м. Одесса, Академічна 14/1, магазин Дитячі Товари
З понеділка по п'ятницю 9:00 -19:00.
Нова пошта (Самовивіз)
Доставка до відділення "Нова пошта". При сумі замовлення до 1000 грн - доставка від 70 грн, вище 1000 грн - безкоштовно.
Укрпошта
Доставка до відділення "Укрпошта" на протязі 1-3 днів. При сумі замовлення до 1000 грн - доставка від 70 грн, вище 1000 грн - безкоштовно.
Оплата:
- Готівковий розрахунок:
Можливий лише про самовивозі.
- Оплата онлайн:
Платіжна система LiqPay (ПриватБанк)
- Грошовий переказ:
На картку приват банку за допомогою банкінгу, терміналів або відділення ПриватБанку
Вартість доставки
Доставка по Україні – за тарифами «Нової Пошти». Вартість доставки сплачує Покупець.
Географія доставки
Замовлення доставляються тільки у працюючі відділення «Нової Пошти» у безпечних регіонах України.
Адресна доставка по Україні на даний час не здійснюється.
Перелік відділень компанії «Нова Пошта» ви можете уточнити за посиланням.
Строк зберігання замовлення у віділенні «Нової Пошти» становить 4 робочі дні.
Відправка замовлень в Донецьку і Луганську області здійснюється тільки в ті населені пункти, де працюють відділення «Нової Пошти». Відправка замовлень в АР Крим тимчасово припинена.
Строк доставки
Термін доставки становить 3-5 днів.
Після оформлення замовлення ви отримаєте SMS повідомлення або консультант інтернет-магазину зв'яжеться з вами для уточнення інформації щодо доставки.
При необхідності ви можете задати питання консультанту за телефоном +38(063) 112 15 00.
Графік роботи консультантів: понеділок -п'ятниця з 9:00 до 19:00.
Отримання товару
При отриманні замовлення на суму від 5000 гривень необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу.
Всі замовлення, що пересилаються нашим інтернет-магазином, упаковані в картонну коробку або спеціальній поштовий пакет.
При отриманні замовлення уважно огляньте цілісність транспортної упаковки і вміст посилки.
Якщо транспортна упаковка пошкоджена, відсутній товар в посилці або товар має брак, повідомте про це оператору Нової Пошти та складіть претензію. У такому разі посилку не забирайте та не сплачуйте послуги з доставки. Зателефонуйте на номер +38(063) 112 15 00 для подальшого вирішення питання.
Якщо транспортна упаковка не пошкоджена, але всередині міститься пошкоджений чи бракований товар або товар відсутній, отримайте замовлення і повідомте нам на гарячу лінію +38(063) 112 15 00. Адміністратор інтернет-магазину зв’яжеться з вами для вирішення питання обміну, компенсації чи повернення.